Logotipo de Universidad de Sevilla
VICERRECTORADO DE INVESTIGACIÓN
Logotipo Andalucía Tech
Letras Universidad de Sevilla

Ficha personal - Francisco Zamora Polo


Francisco Zamora Polo
Telefono: 954552827
Email: Solicitar correo
Perfil en ORCID: 0000-0002-9700-6809
Perfil en ResearcherID: H-3765-2018

Grupo de Investigación: Diseño Industrial e Ingenieria del Proyecto y la Innovacion
Departamento/Unidad: Ingeniería del Diseño
Situación profesional: Profesor Ayudante Doctor

Cobertura de la base de datos de proyectos, véase aqui


Publicaciones:

Publicaciones en Revistas
De las Heras García de Vinuesa, Ana, Relinque Medina, Fernando, Zamora Polo, Francisco, Luque Sendra, Amalia:
Analysis of the evolution of the sharing economy towards sustainability. Trends and transformations of the concept. En: Journal of Cleaner Production. 2021. Vol. 291. Núm. 125227. https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2020.125227

Luque Sendra, Amalia, De las Heras García de Vinuesa, Ana, Ávila Gutiérrez, María Jesús, Zamora Polo, Francisco:
ADAPTS: An Intelligent Sustainable Conceptual Framework for Engineering Projects. En: Sensors. 2020. Vol. 20. Núm. 6. Pag. 1-28. 10.3390/s20061553

Zamora Polo, Francisco, Sánchez Martín, Jesús:
Teaching for a Better World. Sustainability and Sustainable Development Goals in the Construction of a Change-Maker University. En: Sustainability. 2019. Vol. 11. 10.3390/su11154224

Hipólito Ojalvo, Francisco, Zamora Polo, Francisco, Luque Sendra, Amalia, Naharro Sequeda, Ismael:
Evaluation of subsoil properties of badajoz (Spain) for construction purposes using geographic information systems | [Evaluación de las propiedades del subsuelo de badajoz (España) con fines constructivos mediante sistemas de información geográfica]. En: Informes de la Construcción. 2019. Vol. 71. Núm. 556. https://doi.org/10.3989/ic.65204

Zamora Polo, Francisco, Sánchez Martín, Jesús, Corrales Serrano, Mario, Espejo Antúnez, Luis:
What Do University Students Know about Sustainable Development Goals? A Realistic Approach to the Reception of this UN Program Amongst the Youth Population. En: Sustainability. 2019. Vol. 11. 10.3390/su11133533

Zamora Polo, Francisco, Corrales Serrano, Mario, Sánchez Martín, Jesús, Espejo Antúnez, Luis:
Nonscientific University Students Training in General Science Using an Active-Learning Merged Pedagogy: Gamification in a Flipped Classroom. En: Education Sciences. 2019. Vol. 9. Núm. 4. https://doi.org/10.3390/educsci9040297

Vicerrectorado de Investigación. Universidad de Sevilla. Pabellón de Brasil. Paseo de las Delicias s/n. Sevilla